thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Tjejkväll 9/1-15

Publicerad 2015-01-12 11:16:24 i Allmänt,

Här kommer lite bilder från tjejkvällen i fredags, det var supermysigt. Jag, Felicia och Linn fixade middagen menas Emmie var sen som vanligt hahah! Hon kom lagom till middagen alltså när den var klar.. Vilket var perfekt! 

Det var mycket mysigt tjejsnack osv. Sen åkte Felicia tidigare menas vi andra fortsatte. Vi hade skit kul iallafall och kvällen avslutades med att jag sov i Emmies säng, kände inte för att sova själv.

Somnade väl vid två tiden, vilket kanske var lite dumt eftersom jagade jobb dagen efter. Men det var väldigt värt ändå för vi hade väldigt roligt!

Felicia tog lite ego pics till att börja med..

Innan pajen åkte in i ugnen..


Felicia och Linn fixar med maten..


I väntan på att pajen ska gräddas klart i ugnen..


Hungriga flickor..




Pajen när den är klar..



Glada flickor som fått efterrätt..

Efterrätten..




xoxo Sara






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela