thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Spontan inköpen från igår

Publicerad 2015-01-09 11:09:58 i Allmänt, Shopping,

Blev lite spontan inköp igår när jag missade tåget.. 



Hittade denna jättesöta ljusrosa dagbok med guld detaljer på från lagerhaus! Så nu får jag börja skriva dagbok.


Ett sött litet block som jag kan skriva ridpassen i! Perfekt, detta är nödvändigt om jag ska kunna sätta små mål för att nå ett större mål + att det är ett bra sätt att hålla koll på hur mycket / lite hästen eller ponnyn går.

Köpte dessa par svarta "stay ups" från hunkemöller också. Jättefräcka med snörning baktill!


Sen köpte jag även dessa fem hunkemöller, ett par mer neutrala "stay ups" som bara är svarta med spets kant.


Detta var det saker jag köpte!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela