thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Påväg hem #äntligen

Publicerad 2015-01-08 15:52:19 i Allmänt,

Förs er första hade jag tänkt gå på matte handledningen idag men det sket sig.. Så då skulle jag ta tåget 13:40 men jag och Josefina missade det med en sekund, vi såg det åka.. 

Då gick vi och träffade Emmie istället och strosade runt på stan. Jag fick köpt lite saker som jag visar sen.. 

Nu sitter jag på första bussen hem så har varit i stan några timmar nu med Emmie och Josefina vilket varit mysigt.

Btw köpte denna till frukost för att jag ville prova den, den var god först men efter ett tag tyckte jag att den var lite för söt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela