thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Nytt år = nya tag

Publicerad 2015-01-07 21:01:27 i Allmänt,

Tjenixen!
Nu är jag tillbaka igen och tänkte blogga igen. Anledningen till att jag slutade var att jag helt enkelt tappade suget när några killar började se detta som en sexblogg istället, vilket låt mig förtydliga det inte är. Har fått folk som skrivit respektlösa saker på snap osv till mig vilket inte är okej. Jättetråkigt när människor gör så! Man tappar ju suget helt när det blir så.

Men skit samma nu är det irrelevant. 

Idag började jag skolan iallafall --> ångest! 
Dessutom inlämning idag på det med.. Den är gjord och inskickad nu dock! Men nästa ska skickas in imorgon så det är fortfarande väldigt stressigt men men. 

Kommer komma ett inlägg från mitt nyår också! 

Jag bakade 5 h dagen innan julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela