thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Mitt nyår

Publicerad 2015-01-09 16:25:14 i Allmänt,

Jag var i munkegärde på nyår hos M & J, detta blev väldigt kul! J var och åkte skidor med sin flickvän så det var bara M hemma..

Iallafall så var jag där vid sju tiden ich lämnade vid halv tre någon gång.. Till att börja med snackade vi lite menas M gjorde iordning mat sen åt vi en jättegod  middag. Vi väntade lite till och gjorde då annat.. Sen serverades efterrätten!

På tolvslaget pussade jag min underbara vän Emmie hahah så det kunde inte vart bättre ju. Vi sköt raketer och vandrade till ett annat gäng som hade fest! 

Jag vinglade runt i snön med mina 16 cm stilettklackar som tur var fick jag hjälp av goa killkompisar iallafall! 

A hämtade mig och vi stod stilla på en parkering innan vi åkte hem.. Vi var Hemma hos mig vid halv sex på morgonen..

Här är lite snaps från den dagen!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela