thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Jan blund

Publicerad 2015-01-14 09:43:45 i Allmänt,

Hahah i förrgår så drygande jag för att få klart alla inlämningar. Dessutom så tvättade samt städade jag under den natten.. Så igår var jag über pigg! Fram tills kvällen, då träffade jag A så klockan sju somnade vi.. Hahah sen efter det vaknade vi och pratade lite innan han åkte hem vid halv tio och jag sa hejdå och somnade sen igen. 

Fast jag hade ridit och gjort iordning lite saker innan, så helt värdelös var jag inte igår.

Detta hade inte suttit fel nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela