thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Trött fredag

Publicerad 2014-11-21 19:53:20 i Allmänt, Pitou, Ridsport, Workouts,

Idag blir det sängen tidigt då jag är riktigt trött.. Har inte sovit speciellt länge varken igår eller i förrgår. 

Jag har ridit Pitou och genomfört mina s** övningar ska bara genomföra vardagsträningen och stretchingen också. 

Imorgon ska jag upp och jobba, känns lite segt då jag hellre sovit ut. Samtidigt som det är ganska kul att åka till jobbet också! Efter det ska jag antagligen bjuda hem A på middag och sen gå ut. Men vi får väl se hur det blir med det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela