thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Stress

Publicerad 2014-11-13 10:58:54 i Allmänt, Pitou,

Jag mår idag inte jättebra, egentligen är jag nog intr helt ärligt sjuk. Samtidigt som jag inte är frisk heller. Jag tror ärligt att detta är pga stress, kollar man mina symptom tyder det väldigt mycket på stress.

Jag tycker det är sjukt att skolsystemet är som det är i dagsläget! Dessutom finns det politiker som vill göra det ännu tuffare vilket är sjukt. Det är såå många ungdomar som går in i väggen att det är löjligt, flera käkar tabletter för att orka med.

Detta är inte okej någonstans! Kan inte folk förstå att det inte är sunt. Personer som är såpass unga att de går i skolan ska inte kunna gå in i väggen. Det ska inte vara vanligt liksom utan vääldigt sällsynt.

Blir så arg tröga politiker!
Min fina prinsessa❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela