thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Onsdag= Lill lördag

Publicerad 2014-11-19 11:46:41 i Allmänt, Pitou, Ridsport,

Idag är väl den jobbigaste dagen i skolan rent pluggmässigt. Dock har jag inte stallet idag då mamma tar det! 

Så jag ska vara kvar i stan vänta på A och sen umgås.

När jag kommer hem sen ska jag göra min tyska läxa.. För det kommer hända. 

Pitou får vila idag, igår var hon fin den lilla prinsessan. 

Fick även tillbaka mitt företagsekonomi prov idag som jag gjorde i fredags och jag är nöjd det gjorde min dag! Hahah då idag är/kommer jag vara super glad hela dagen och även hyperaktiv!!

Juste igår var jag på ungdomsmottagningen också med B och bokade lite tider osv, därför jag inte hann blogga igår eftersom jag kom hem sent och då sprang ut till stallet och fixade åt fyra hästar samt red Pitou.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela