thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Duktig tjej!

Publicerad 2014-11-20 22:35:39 i Allmänt, Pitou, Ridsport, Workouts,

För det första gick jag till skolan imorse fast det kändes fruktansvärt motigt.. Har sovit jättedåligt inatt. Sen gick jag med Emma, Johanna, Alice och Paula till expresso house så satt vi där under håltimmen och fikade.

Efter skolan gjorde jag s** övningar samt den vardagliga träningen och stretchingen.

Pitou fick sig ett hårt dressyrpass idag och hon var jättefin så det var riktigt kul! Jag kunde samla ihop henne utan att hon blev springig eller liknande!

Sen har jag tvättat & städat, insåg att oops jag har inga byxor tills imorgon (som jag vill ha) så tvättade för fullt då snart har jag massa kläder igen! Sen passade jag på att städa mitt rum ordentligt och jag blev riktigt nöjd!

Nu ska jag sova tänkte jag, godnatt!
Paula & Alice

Emma & Johanna


Caramel latte utan grädde så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela