thatgirldailyyy.blogg.se

Hej! Kul att du hittade in här. Mitt namn är Sara och jag är född -97. Jag älskar att träna och rida, även umgås med vänner. En satsande junior.

Answer

Publicerad 2014-11-17 21:30:45 i Allmänt, Om mig,

Svaren på era frågor kommer här!😉

Vart jobbar du?;)

Sv: jag jobbar sen några veckor tillbaka på Vena dressyrcenter!:)
Kram

Vad är s** övningar?:)

Sv: det är ridövningar.:)
Kram

Singel? Äldsta du kunnat dejta?? Vill du ha familj?:)

Sv: 1. Ajjemän jag är singel! 
2. Hm.. Jag skulle väl säga att ålder är väl egentligen inget problem så men samtidigt känner inte jag att jag attraheras av killar som är mycket äldre än mig. Men jag tror inte jag hade kunnat dejta någon över 22 år (alltså max fem år äldre). Sen vet man ju aldrig vad som händer!;)
3. Just nu vill jag väl inte bilda egen familj för jag tycker att jag är lite för ung nu. Men om några år kanske.. Man vet aldrig, men i framtiden vill jag nog ha det!;)
Kram

Tränar du i string eller vanliga?? Är rädd att ha string ifall någon kan se🙈

Sv: jag tränar i olika trosor faktiskt hahah! Saken är ju den att när man tränar i string så får man ju ingen tros kant så det syns ju inte så mycket överlag. Dessutom är ju tanken med att träna att man ska träna och inte kolla på andras underkläder. Men har jag yoga byxor / tights så brukar jag ha string eftersom att det inte blir någon tros kant då!;)
Kram

Vem är din/dina närmsta kompisar? Vad är din åsikt om förhållanden? Kan du tänka dej kk eller ska det vara känslor inblandat?

Sv: jag har några riktigt nära kompisar men ganska många som jag står hyfsar nära.. Men det skulle väl vara: Becca, Blondi, Emmie, Boysen, Bosse, Jonte, Matilda m.fl (jag glömde säkert någon). 

Förhållanden.. Jag är ju inte förhållande typen så, så jag kanske inte är rätt person att fråga. Men jag anser väl att om man har ett sunt förhållande är det bra. Dock tycker jag att förhållanden kan vara komplicerade så man får väl se till att det är värt det.

Hahah jag har inget emot kk:s oftast, i åtta av tio fall ungefär vill jag inte ha känslor inblandat. Det innebär bara komplikationer med känslor inblandat.

Vem är A? 
Hur många har du legat med?

Sv: A är en kompis hahah;) 

Irrelevant.

Kram

Ska du inte svara på frågorna?:P

Sv: jo absolut!;)
Kram

Du verkar så arg av dej?:P

Sv: hahah jag är nog motsatsen till arg mestadels.;)
Kram

Om man skriver på kik kan du svara på frågor då?;)

Sv: jag har inte kik.;)
Kram

Vad är s** övningar?:)

Sv: det är ridövningar!;)
Kram

Asså vill fråga privat haha du e så snygg😚 vad skulle du säga om jag visa du vet vad på snap😉😊

Sv: tack:) -.-

Arg tjej? Du e så fin😍😍

Sv: hahah då var jag arg..;) tack vad gullig du är!;)
Kram

It's easy to be naked with someone, people do it all the time. But it's really hard to show your feelings, that's what it's like to be completely naked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela